maandag 16 mei 2011

Voetbalfeest in den Helder

Dit weekend zijn we gaan uitwaaien in Den Helder

Terwijl wij genoten van de zee

de lucht, zand in je schoenen met bakken,   zout op je lippen ( ha ik heb de zee geproefd),
en een lichtjes trekkende huid ( verbrand dus)


genoten onze jongens van de gastvrijheid van onze noorderburen.
Echt petje af voor de fantastische organisatie van dit tornooi.
16 ploegen, 6 verschillende nationaliteiten,
6 vlaggen en 6 volksliederen, mooi was dat!

Een van de Nederlanders zei " ha die belgen, komen van het land van de  vele vergaderingen
en niets beslissen, maar dat maakt jullie net speciaal en nog veel meer ook.
Waarop wij zongen, politiek, politiek.
Nou die man weet toch dat de meeste records  echt toch wel rariteiten zijn :-)

Ons zusje is vandaag voor de jury geweest, haar affiche  vond één jurylid minder, de rest van haar werk  vonden ze goed. Morgen wordt alles opgeruimd en woensdag vertrekt ze naar Amsterdam, ik weet het;
We love Holland!!!

3 opmerkingen:

Ester zei

Me too :) En zeker het strand (onze 2e dochter is in Den Helder geboren) Wat een goede berichten voor de dochter. Ze zal wel opgelucht zijn dat het achter de rug is. En Amsterdam is zo tof!

Marina zei

@ Ester; meent ge dat echt, amai goeie grond daar in Den Helder, ik wil echt nog eens terug!
Van hieruit is het wel efkes 3u rijden maar het was de moeite!

Rosa Rood zei

Oh ik wist niet dat Den Helder zo mooi strand had...moet ik er toch ook eens kijken ;o)
Ha, en mijn cake is helaas deze week nog niet te koop in de zaak...maar als jij nu volgende keer drie uur richting noord gaat rijden...dan kom even pauze houden naar twee uur rijden ;O)
Fijne week!
Groetjes,
Maren

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...