donderdag 18 augustus 2011

Madame flater en de lijstje die al eens veranderen

Ik ben een chaoot, en flaters zijn ook niet vreemd aan mij.
  • Ik zoek tevergeefs achter het brood in de ijskast
  • bij een bezoekje aan de dierenarstenschool in Gent maak ik kennis met een paar Nederlandse studenten, wij wonen niet ver van de Nederlandse grens, Zeeuws Vlaanderen wil ik zeggen op vraag van waar we zijn. Maar in plaats van Zeeuws Vlaanderen zeg ik Nieuw Zeeland (voor mij lijkt dat allemaal op elkaar), mijn kinderen hadden zoiets van haar kennen we niet
  • ik heb een spellingsprobleem, dus de foute berichtjes die zijn van mij :0)
  • bij mijn blogberichtje over de strandkabas had ik standkabas gezet en gepost, gelukkig kan je je fouten herstellen, en waren jullie zo braaf om niet te reageren
  • kom ik in een groep rolstoelen terecht en omdat ik het behulpzame type ben, wil ik om iets lopen voor een van die mensen die wat aan me vraagt, waarop ik eerst zeg niet weglopen ik ben zo terug. Gelukkig konden ze er om lachen en kreeg ik het antwoord; ik denk niet dat we ver gaan lopen.
  • ik kan de dingen ook al eens achterstevoren en ondersteboven doen
  • ik ben ook een lijstjes mens, veel lijstjes, en sinds ik blog worden ze altijd maar langer, en ze veranderen ook al eens, het is in ieder geval een beetje steun voor een chaoot als ik, het schattige memo boekje kreeg ik van mijn petekind voor orde op zaken en veel plannen, veel lijstjes en nog meer chaos :0)
Wat help voor mij is de natuur intrekken en genieten van haar schoonheid, in het veld kan ik mijn hoofd leeg maken en alles loslaten.
En hopen dat ik niet de enige ben die af en toe een flater begaat
                                                                       
En zij, zij helpt ook
Zij ligt nergens wakker van, neemt je nooit wat kwalijk
en begroet je altijd even vrolijk!

8 opmerkingen:

boomie zei

Neen hoor, je bent zeker niet alleen! Herkenbaar!

Katrientje vanalles zei

hier ook heel erg herkenbaar. hoor. en dat zal voor iedereen wel een beetje zo zijn.

Anoniem zei

Heel herkenbaar! Mijn man wordt gek van mijn lijstjes. Maar zonder mijn lijstjes loopt alles in het honderd bij mij! En met vier kinderen in huis kan je dat niet maken natuurlijk. Je moet hier eens vragen hoe vaak we tot de vaststelling moeten komen dat we honderd dingen gedaan hebben op een dag, maar gewoon vergeten zijn van brood te kopen of te bakken... En ja, ik geniet ook van dat in de natuur trekken en hoofd leeg maken, alleen komt het er nu te weinig van wegens gebrek aan vrije tijd.

.tonBouton. zei

Heel grappig Marina! Ik dacht dat eigenlijk stiekem dat je zo'n overgeorganiseerde madam was, met al je knutselpullen in keurig gelabelde potjes en een weekmenu aan de frigo :)
Chaos is gezellig, en je spontane flaters zijn volgens mij echte ijsbrekers!

Marina zei

@.tonBouton. ; als alles netjes opgeruimd is vind ik mijn gerief niet meer terug, en de menu's die schud ik uit mijn mouw al naar gelang het gerief er in mijnen hof staat en datgene waar we zin in hebben, ik weet nooit wat ik morgen ga eten, dat zie ik dan wel :0)

Unknown zei

Oooh ik heb het ook hoor! Al is het op het ogenblik wel extreem door de zwangerschapshormonen, athans die geef ik maar de schuld. Vanavond deed ik de tandpasta van mijn dochter in een pennenbak waar ik pas achterkwam nadat het maar niet wilde passen, laatst lagen de koffiefilters in de koelkast en ook de autosleutels kwamen eens op die plek boven water... O O. En lijstjes, ja! Dus niets om je voor te schamen!

lheurebleue zei

schreef je nu over mij???? ;)

Kelly - Ma vie en vert zei

Zo grappig om te lezen :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...