vrijdag 9 december 2011

Verwennerij en gekroonde kaarsjes

Pure verwennerij!
Zat zomaar in mijn bus, plezant om eruit te halen, heel plezant :0)

Deze madam vroeg onlangs een tip, ze was mijn Secret Santa vorig jaar, bijzonder leuke ervaring!
En als dank voor de tip kreeg ik deze, zomaar!
Ze geeft ook nog eens een geweldige uitleg hoe je dit kan maken .
Hartverwarmend is ze, dank je wel Sofie.

Er werden nog ideetje bedacht voor de tafelversiering.
Een heel simpel en makkelijk te maken met de kids.
Knip een strook fleece of vilt uit, voor kinderen kun je een patroontje maken zodat ze dat kunnen uitknippen

Plaats het reepje rond je potje en neem een paar millimeter meer.
Naai het kroontje dicht met kruissteek, voor kinderen kan je puntjes zetten.
De glazen potjes zijn gerecycleerde crème brullé potjes

Deze potjes kregen een jasje van vilt, het zijn gerecycleerde yohurtpotjes. ( mogen best ook verschillende potjes of verschillende kleurtjes zijn)

Hier werden vooraan knoopjes opgenaaid, en voor kids is dit een leuke manier om knoopjes te leren aannaaien.
De kroontjes schuiven gewoon over de potjes, je kan ze er gewoon afnemen om de potjes proper te maken, de kaarsjes kleef ik vast met dubbele plakband voor de veiligheid.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Mooi!

Katrientje vanalles zei

heel leukn om een verassing in de bus te krijgen. En de kaarsjes zijn leuk bedacht.

Katja (@Yane) zei

Verassingen krijgen is altijd leuk! Of je jong of minder jong bent...
Die kroontjes zijn heel leuk geworden!

Esther zei

Prachtig, fijn weekend groetjes Esther.

lheurebleue zei

leuk zo'n verrassingen!
en weet je wat? ik vond ook een verrassing in mijn bus: een prachtige kerstkaart uit sinaai ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...