dinsdag 3 januari 2012

Dierenfans

Cadeautje voor de poezenfan, een knuffel voor op kot, zodat er ook daar een poes aanwezig is :0)
En een blikje gevuld met verwennerij voor de poezen


En ons madam die kreeg een uitwaai wandeling.
Ze is zot op dit stormweer en lekker wind pakken.
En bij het naar huis rijden zit ze op haar eigen handdoek in de auto en toen kwamen we op het idee van een autokussentje te maken voor haar zodat ze ongestoord door de plassen kan lopen, mijn eerste naaiwerk voor dit jaar.

11 opmerkingen:

Esther zei

Wat een leuke knuffel en dan de foto van Madam wat schattig en poesen hier zijn ook door het dolle heen, zie houden ook erg van storm ;- D wat lief dat je naar mijn arm vraagt, het gaat iedere dag beter moet alleen niet te veel breien en haken, hoe gaat het met hou?? Liefs Esther.

Katja (@Yane) zei

Er is vandaag inderdaad wind genoeg, ik denk dat ik vandaag gewoon binnen blijf...
Wat een lieve knuffel. Heel mooi!

Lies: zei

ik denk dat ik ook zo eens ga uitwaaien, lang genoeg binnen gezeten. Ik ben net als uw madame zot op stormweer! Zou ik nog naar zee kunnen?

Marina zei

@Esther; ik kan al kleine wandelingen maken, met de nieuwe heup gaat het naar wens, het is nog even doorbijten met de slechte heup, dat is momenteel het grootste probleem maar dat komt dit jaar allemaal in orde :0)
(In april wordt de tweede heup gestoken)

Een huis in de straat zei

Leuk knuffeltje!
Helaas moeten we met Iris nog even binnenblijven, anders had ik misschien ook nog een wandeling gemaakt.

Katrientje vanalles zei

Dan is het jaar alvast creatief begonnen.

Kris zei

Ooh heerlijk lekker wegwaaien buiten :)

lheurebleue zei

mens & dier zijn bij jou aan het goede adres!
(dank voor je lieve commentaar op mijn blog!)

elisanna zei

Mooi!

vervlogen dagen zei

Het is net dierendag. Hier is het ook woest en onstuimig met de wind. Vanmiddag aan zee was er bijna geen strand meer, want in Nederland heel uitzonderlijk is!

Effie zei

de beste wensen voor 2012. En naaien voor huisdieren is ook leuk. Goed idee zo'n auto-honden-kussen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...