zondag 6 april 2014

Zin in een dagje Kortrijk en sjabloneren?

Zin in een dagje Kortrijk en een gratis workshop? :)
Kom dan zeker langs in de Standaardboekhandel aan de grote markt, Doornikstraat 3
Inge en ik geven op 19 april een workshop
- traktatiezakjes maken (keuze uit een uiltje of een vogeltje), of
- traktatiezakjes sjabloneren
Patroon: Feest in 't Knutselbos

We werken in het thema Pasen, lente of communiefeestje
andere toepassingen kunnen uiteraard ook :)
We starten om 14 u 30. Afhankelijk van de opkomst kan het zijn dat we met twee groepen werken, later meer hierover.
Ideaal voor de mama's om samen met de kindjes te doen.

De workshop is gratis, materiaal inbegrepen
Graag vooraf inschrijven bij Inge, bij mij of op de Site van de Standaardboekhandel in Kortrijk (zie evenementen) 

Voor de nieuwsgierigen onder jullie, het eitje is eveneens gesjabloneerd.
Koop liefst witte eitjes, kook de eitjes, kies een sjabloon, vouw de folie mee met de vorm van je eitje en druk goed aan. Ik sjabloneerde het eitje eveneens met textielverf.

Reserveer alvast 19 april in je agenda, en maak er een leuk dagje Kortrijk van.
de markt ligt op 10 minuten afstand van het Station.
Voor de schopliefhebbers heeft Kortrijk alvast veel te bieden, wie graag een voorraad mooie stofjes op wil slaan kan een kijkje gaan nemen bij Soldeur.
Zelf ben ik een liefhebber van het begijnhof .
Wie van de streek is, promoten mag :)






7 opmerkingen:

Sofie zei

Ik zag gisteren in de boekhandel, etalage, jullie boek staan, vergezeld met een grijze vos en de muis! Mijn oudste zag het direct!
De winkel in Kortrijk is er blijkbaar klaar voor, misschien kom ik langs om mijn boek te laten signeren ;-)
Groetjes Sofie

Els04 zei

Amai, tof!!!!

Unknown zei

Op 19 maart? Ik vind het niet terug op de Standaard site... Help aub?

Marina zei

@Sofie; kom gerust eens af, dat zouden we heel leuk vinden :)
@Martine Deroo; Het is zaterdag 19 april :), je kan de info ook bij ons vinden of bij ons inschrijven. Mijn mailadres vind je rechts bovenaan op mijn blog

Miss Creatuurtje zei

Alléé, zo jammer! Nu komen jullie dichtbij en ben ik niet thuis! Poehoee! Maar héél véél plezier gewenst!!

Unknown zei

Tju toch. Dan gebeurt er iets leuks in de buurt. Zijn we dan wel niet thuis zeker! Anders was ik zeker van de partij!

lheurebleue zei

zo lang geleden dat ik in kortrijk was (de stad van mijn bonnepappa en bonnemamma). en dan nog voor zo'n heerlijke, gratis workshop! helaas, te ver! succes & veel plezier gewenst!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...