zaterdag 11 december 2010

De kerstswap

Een poosje geleden wilde ik meedoen met de kerstswap van Hilde en Annette. Ik was eigenlijk te laat maar bleek niet de enige, de dames vroegen of ik mijn swap wilde delen met Duisland. En zo werd mijn swapsister Kerstin.
Je mocht maken wat je wou als het maar met kerst te maken had. en kijk wat er met de post toekwam.
Het een en het ander ! 

Alleen die verpakking al was adembenemend mooi.

Het was echt voor mij gemaakt.

En het was met liefde gemaakt. Schattig hé dat hangertje. Op het moment dat ik foto wil maken van de pakjes was de batterij van het fototoestel plat, en moesten we naar de training van de voetbal. Nu moet je weten dat ik nieuwsgierig van aard ben, kun je denken dat het kriebelde om naar huis te gaan want wat, wat zou er nu in die pakjes zitten?

Heel veel mooie dingen ;-)

Kijk eens wat een fantastisch mooie stempel, dat heeft Kirsten mooi bedacht want ik ben zot van stempels, mijn cadeaulabels gaan er dit jaar dus wijs uit zien!

Dit mooie hangertje komt aan de deur of in een kerstkrans.

Dit kerstboompje gaat mijn keuken opvrolijken, hij is geverfd met bordverf en heeft een sneeuwit reliëfrandje.

En de paddestoeltjes zijn voor in de boom of een kerststukje.
Vielen Dank kerstin!

9 opmerkingen:

Katrientje vanalles zei

't ziet er allemaal heel tof uit.

Vera zei

Wat leuk! Heb ik nog nooit gedaan moet ik zeggen, maar iedereen die mee heeft gedaan met zo'n swap is altijd heel enthousiast! Veel plezier met je nieuwe aanwinstjes :D

Saskia ♥ Stipje ♥ zei

zo dat ziet er ook super leuk uit joh.
en ook hoe het is ingepakt zonde om uit te pakken:)
heerlijk vond ik het allemaal.
bij de volgende swap ben ik er weer hoor:)
een heel fijn weekend.
even wat anders ik vind je blog achtergrond super leuk gedaan.
liefs Margarita

Lies: zei

Is die uil een handgemaakte stempel?? Waauw, die is mooi! respect! De rest ziet er ook geweldig uit!

Marina zei

@Vera,het is leuk om mee te doen, zeker eens proberen.
@Margareta, ik ging juist mijn achtergrond eens veranderen, maar op de een of andere manier past hij gewoon bij me ;-)
@Lies, de uil is gekocht, maar hij is en blijft super hé, ik ben er helemaal mee in de wolken.

Esther zei

Wat een leuke kerstswap en zo leuk ingepakt.
Super. Groetjes Esther.

DEKAKADO zei

Allereerst hartstikke bedankt voor je reaktie op onze swaps.
Zo lief van je.
Maar jouw swap mag er ook zijn.
En inderdaad, het is zoals je beschrijft.
Wat kun je dan genieten van elkaar.
Dankje!
Liefs, Marleen.

Cinderell@'s wereld zei

Jij hebt ook getroffen met je swap hoor!!
Prachtige cadeaus....!!! en een leuk blog heb je...ik ga je volgen hoor!
H gr Cinderell@

Soesa zei

He, nog een kerstswapper!!!
Wat een leuke dingen heb je gekregen! Ik vind het idee achter deze 'swaps' steeds beter!
Leuk blog, trouwens!

Groetjes Soesa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...