woensdag 20 april 2011

Een rokje, of toch iets anders

Vlinderkind is hier druk aan het werken aan  haar eindwerk.
mijn machientje is even bezet door haar, en nee het is geen rokje.

Wat zal het worden, 40 panden en heel veel meet en rekenwerk
( en gezweet, en gezucht en soms ook eens sakkeren)

Je zou het niet zeggen maar dit  is het zeil voor de overspanning van een circustent, in klein formaat wel te verstaan.
Haar thema is het oude circus en als sculptuur is ze een miniatuur circustent aan het maken.
En nu heel erg duimen dat het lukt, wordt vervolgt.

Ik ben vandaag bij mijn vader zijn trots gaan bewonderen;
de vaantjesboom of zakdoekenboom

Papa heeft altijd een grote liefde gehad voor bomen en planten, hij is er ook altijd als de kippen bij als er een boom of plant moeilijk te vinden is of een specialeke, hij heeft het;
Verzorging, Latijnse namen, alles weet hij er van.
met veel wijsheid betrekt hij de kinderen in zijn plantengeluk.
Wij lachen er wel eens mee , maar eerlijk een vader die met zo weinig content is,
meer moet dat niet zijn.

8 opmerkingen:

boomie zei

Ik dacht meteen aan een circustent! Veel succes ermee, dat gaat zeker & vast lukken...

elisanna zei

Wat een werk, maar het resultaat zal zeker en vast knap zijn (krijgen we dat ook te zien?)! Nog veel succes ermee.

Marina zei

@Elisanna; als het lukt vast wel.

Dietlinde zei

veel succes gewenst met de tent en ben heel benieuwd naar het resultaat hoor!!!

100%HEPPIE zei

Wat een bijzondere boom ! Nog nooit gezien of ervan gehoord zelfs ! Veel succes voor vlinderkind ! Het wordt vast prachtig.

Katrientje vanalles zei

Die boom is geweldig, had ik nog nooit gezien. En die circustent, dat komt wel in orde hoor.

Esther zei

Ik dacht ook meteen aan het dak van een circustent. Hij word/is prachtig en knap gedaan, de boom is prachtig, Zonnige groetjes Esther.

Rosa Rood zei

Ha ik dacht ook meteen aan een cirkustent...ziet er erg leuk uit trouwens ..enne ik ben heel benieuwd hoe het eruit komt te zien ;o)
Fijne dag!
Maren

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...