maandag 4 april 2011

Odette de moederkloek

Ons Odetje staat er om bekend een goede legkip te zijn en vooral een goede moederkloek!
Ze heeft door de jaren al wat kinders grootgebracht ook die van een ander.
En nu waren we ons Odetje kwijt, dagen aan een stuk.

Vandaag vonden we haar terug, en blij dat we waren.
Maar dat was nog niet alles, kijk maar!
Piep!

Een knuffel bij de mama

En dan lekker terug onder de veren!
En nu even raden hoeveel eitjes ons Odetje had en hoeveel kuikens daar zijn uitgekomen vandaag?
Twaalf!
Nogal eens een moeder kloek is dat Odetje van ons ;O)

17 opmerkingen:

ominous-invasion zei

Wat een super kloek en wat een prachtige foto's!

Kelly - Ma vie en vert zei

hoe schattig!

Katrientje vanalles zei

oooh, super leuk

cheneson zei

hoe schattig, die foto s laat ik morgen aan mijn kindjes zien :)

Anoniem zei

Super!

12 Kuikentjes, dat is niet mis!

Wat zijn ze schattig he!

Dat hoort toch echt bij de lente, niet?

Geniet er maar lekker van.

Fijne week, groetjes Thea♥

Petit karo zei

Ik smelt...zo mooi! En chapeau voor Odette, dat doet niemand haar na!

vicarno's mama zei

Ooohhh heerlijk!!!! (onze zoon van 3 mag bij oma de eitjes bij de kippen rapen en vindt dat zo super, hij praat daar eindeloos over, over die warme eitjes die de kippen leggen...)

Margriet Tournier zei

Een twaalfling!?! Ooooh, dit is echt mega schattig!

Nog bedankt voor de blogtip. Ik heb hem meteen bij mijn favorieten gezet.

Groetjes,
Margriet

Saskia zei

Prachtig!!! :)

100%HEPPIE zei

Oh, wat een verrassing ! Wat een prachtig kipje is Odette trouwens !

tineke zei

ow wat heerlijk zo om dat om je heen te hebben..
zo in het voorjaar/zomer mis ik de ruimte enorm..
(Ben wel tevreden hoor met huis en al.)
we moeten het doen met een balkon, maar een klein boerderijtje lijkt me geweldig!

Kreatita T zei

Wat een mooie kip is Odette, en zo'n schattig kuikentje, en zo te horen nog een heleboel meer :)

Rosa Rood zei

Oh wat super schattig...zo lief...en wat een prachtige kip..en 12 kuikens..
Veel plezier!
Liefs,
Maren

Esther zei

Aaa wat schattig, echt lente. Fijne dag Groetjes Esther.

Sofie zei

Héél schattig, zeg!!! Zelfs ontroerend...

Marina zei

@Vicarno's mam; wat lief dat Vic de warme eitjes mag rapen.
@Margriet; graag gedaan
@Tineke; als ik niet oplet wordt het een groot boerderijtje wat dieren betreft ;D

Kom thuis in ons huis! zei

Wat een prachtige moeder zeg! En wel 12! Dat hoort écht bij Pasen hè...
Als je er teveel hebt, ik heb hier wel een plekje over hoor ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...