zondag 30 oktober 2011

Monsters op de trap

Wij hebben monsters op de trap!
Het is  spinnentijd.
En niemand heeft daar een probleem mee, integendeel, nuttige beestjes vind ik dat ;0)
Behalve de grootse dierenvriend hier in huis, de oudste.
Die neemt de raarste dieren vast, en is voor alles te vinden als het op dieren aankomt,
behalve spinnen. het is ook niet dat hij de angst van ons heeft overgenomen, want wij nemen die beestjes gewoon vast en zetten ze buiten.
Onlangs ging hij gaan slapen en ik lag juist in bed, de echtgenoot was nog beneden.
Toen ik plots, kreten hoorde op de trap.
Manlief kreeg een berichtje; " papa kom me helpen, er zit een monster op de trap!"
Ik had al een vermoeden wat er gaande was, toch maar even gedaan of ik lekker sliep.
En de papa is de zoon gaan redden van het monster.
Hebben jullie tips hoe je van je spinnenangst verlost geraakt :0)
Aan iedereen een fijn Halloween weekend!
                                                  

5 opmerkingen:

lheurebleue zei

het gedicht 'Dit is de spin van Sebastiaan' opzeggen van Annie MG Schmidt - dan kijk je toch anders aan tegen spinnen.
Enne: araignée du matin, chagrin, araignée du soir, espoir.

Marina zei

@Lheurebleu; al noem ik alle spinnen liefkozend basje en kijk ik vol bewondering hoe ze hun web weven, hij trapt er niet in ;0) ( mooie gedichten trouwens)

Katrientje vanalles zei

ik heb zelf een spinnenangst, mijn man vindt dat heel lastig. jij met je theatraal gedoe altijd. haha

vicarno's mama zei

Een babbeltje met mijn kleuterzoon? Die wil namelijk heel graag naar China en Afrika, sinds hij hoorde dat ze daar wel spinnen eten en wij hier niet....Verder wil hij daar proeven : gebakken spin, geroosterde spin en gekookte spin :)

Marina zei

@vincarno's mama; zo schattig die kleuterzoon van jou, daar kan je nog eens een voorbeeld aan nemen :0)
@Zilly, missschien kan ik hem met het kleine grut laten beginnen en hopen dat als hij zelf kinderen heeft ook zover is dat hij er COOl onder blijft ;0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...