donderdag 2 februari 2012

Broekventjes

Cecar en Kamiel...
...twee broekventjes :0)


 

12 opmerkingen:

Esther zei

Wat een lolbroeken, word er helemaal vrolijk van, Lieve groetjes Esther.

Rosa Rood zei

Hi, wat zien die er schattig uit! Leuk hoor de twee!
Groetjes,
Maren

Sofie Oosterlinck zei

Geweldig schattig!

Mariska zei

Wat een leuk stel...patroontje??

Katrientje vanalles zei

SUPER, hier ook twee broekventjes, maar dan iets groter hihi.

Lies: zei

als ze maar niet meer in hun schoon broek doen..
toffe ventjes zeg!

't Glimmenhofje zei

Hallo,
Ik zag je berichtje bij HobbyEs en dacht ik ga even neuzen bij diegene en omdat ik je blog zo leuk vind en je ideetjes om leuke kadootjes te maken zo gezellig, heb ik me als volger bij je aangemeld. Kan ik voortaan op de hoogte blijven van al die leuke dingen die jij maakt. Helemaal leuk! Hartelijke groetjes, Joyce Glim.

vicarno's mama zei

superlief zijn ze!!!

Katja (@Yane) zei

Ohhhhhhhhhhhhhhh! Ze zijn echt geweldig!

Een huis in de straat zei

Grappige ventjes! Ze maken mij helemaal blij!

JoChapeau zei

Die namen passen schitterend bij hen !

lheurebleue zei

wat een leukerds! ik hoop dat ze vandaag binnen gebleven zijn anders zouden ze wel wat koud gekregen hebben!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...