zondag 12 februari 2012

Men kan nooit te vroeg beginnen met een chacos

Tja met kleine meisjes kan je niet vroeg genoeg beginnen met een "chacos"


En zo een tasje komt wel altijd van pas;
voor de poppenkleertjes, de kleurtoestanden, het miniserviesgoed, verzamelspul, ...of gewoon voor snoepjes in mee te zeulen. Want echte dames die hebben altijd alles bij de hand in hun chacos.
Toen de jongste begon te voetballen op 5 jaar zag je de zusjes komen met hun gerief in tasjes gepropt, je zag de tasjes veranderen en groeien naarmate de meisjes groter werden, de jongens zijn nu 14.
Ik heb dus al heel wat jaren tasjes en activiteiten van de meisjes in de kantine zien passeren, waar het begon met poppen, zitten ze op muziek en huiswerkniveau en af en toe al eens gnibbelen over de jongens ook.
Deze tasje zijn bedacht voor kleine meisjes.
( en hebben jullie dat ook als iets af is dat je dat dan ongeduldig op de foto zet zonder eerst te strijken ;0))

11 opmerkingen:

Katrientje vanalles zei

de tasjes zijn mooi, en jza ik beken. Foto's kunnen niet snel genoeg gaan hier.

Ladybug & Co zei

Mooie tasjes, mooie combi's!

Esther zei

Wat een geweldig leuke tasjes leuk combi van stofjes. Vooral die eerste vind ik Prachtig. Fijne nieuwe week lieve groetjes Esther.

R!TS zei

Leuke tasjes in prachtige stofjes !

Katja (@Yane) zei

Zo'n leuke tasjes! Heel mooi!

pied de poule zei

leuk! ben vooral fan van de eerste.

Kris zei

haha!

ja!

Leuk hoor!

Lies: zei

tof, zeg, als ze zo klein zijn zijn ze al dol op sjakoskes, échte meisjes! Zo mooi zeg!

100%HEPPIE zei

Meisjes en tasjes, tasjes en meisjes... ♥
Hier ook geen geduld met foto's maken...

lheurebleue zei

wat zou een vrouw zijn zonder chacos???? zo vroeg mogelijk mee beginnen - zeker als er zo'n mooie tassen voorhanden zijn!

't Glimmenhofje zei

Leuke tasjes heb je weer gemaakt en je laatste zinnetje vond ik ook heel grappig, want ik herken mezelf dus ook in dit soort tafrelen...met inderdaad soms nog niet eens gestreken spulletjes of al ingepakte onderdeeltjes terwijl ik juist die foto nog moest maken...lekker slim... Maar die macarons van je volgende blog, jak...heb ze ooit eens gehaald bij de Aldi en ik snapte niet waar al die ophef over was, want ik vond ze vreselijk, hihihii. Maar die bokkepoten...jaaa...daar lust ik wel een zakje vol van, zeker als ze nog zelfgemaakt zijn ook!! Geniet ze verder, groetjes van Joyce.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...