zondag 27 juli 2014

Een bloemetje voor ...

Eerst en vooral een bloemetje voor jullie allemaal !!!
Wat een hartverwarmende en heerlijke reacties
Het was genieten, echt waar :)

We hebben een knuffeltop denk ik  :
pinguïn, uil, giraf en dino

En uiteraard ook een winnaar :)
Weet je wat, volgende week bestaat mijn blogje 4 jaar, een goede reden om een extra winnaar te kiezen

Anske Jespers en Fabien Van Driessche

Gefeliciteerd dames!
(mailen jullie je adres even door)

Het zal jullie niet verbazen zeker dat Inge en ik enthousiast dromen van dino's, krokodillen en ander leuks,
tja niets leuker dan cadeautjes maken toch :)


3 opmerkingen:

fabien.van.driessche zei

Ik ben bij de gelukkigen ! Dank U .
Heb nog nooit iets gewonnen dus dubbel zo blij natuurlijk !
Heb je een mail gestuurd,
vriendelijke groeten, Martine

Stoffenspulletjes zei

Oohhh wat een leuke verassing om mijn naam te zien staan!
Ik stuur je onmiddelijk een mailtje! :-)
Je maakte net mijn hele dag goed!

fabien.van.driessche zei

Hallo Marina, pakje is toegekomen en ik ben er super blij mee!
Je maakte mijn dag héél goed !
Groeten, Martine

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...