vrijdag 26 september 2014

terug van weggeweest

Gisteren nam aapje Sam de trein naar Leuven. Hij had daar een geheime afspraak met Mamarina en Inge Snuffel. Hun gesprek vond plaats in een bureautje op de eerste verdieping van een huis. Op de gevel stonden de woorden 'Uitgeverij' en 'Van Halewyck'.

Sam wist niet wat te verwachten, maar kwam na een uurtje dolenthousiast weer buiten. Sam was gecast voor een rol in een boek. Een écht boek! Het broertje of zusje van Feest in't Knutselbos!

Wil ook jij een bijrol spelen in ons NIEUWE BOEK (   )? We zijn op zoek naar 10 creatievelingen die zin hebben om voor ons een super-exclusief patroon te testen en van strenge commentaar te voorzien. Kandidaten mogen ervaren naai(st)ers zijn maar even goed absolute beginners. We proberen een mix van alle niveaus te maken.

Wat wordt precies van je verwacht? In oktober ontvang je van ons een patroon en een volledig uitgeschreven werkbeschrijving van een spiksplinternieuw patroon voor een knuffel of ander cadeautje. Je krijgt een drietal weken de tijd om het patroon te testen en er een vragenlijstje met je bevindingen over in te vullen. De vragenlijst stuur je terug naar ons, het patroon is voor jou. Een kleine attentie komt achteraf jouw richting uit in ruil voor de moeite én je krijgt een eervolle vermelding in het boek dat ergens in het voorjaar in de rekken zal liggen!!

Zegt je dit iets? reageer dan snel op dit berichtje en geef in je reactie aan wat je ervaringsniveau ongeveer is. Volgend weekend stellen we ons testpanel samen...

35 opmerkingen:

Evi zei

oooh super Nieuws :-) ik wil gerust testen :-) en ik naai ondertussen 4 jaar dus zeker al wat ervaren

Klaartje Nel zei

Ik las het bericht al op FB en zag dat er al heel wat reacties waren. Toch bied ik me graag aan als tester. Ik kan eenvoudige dingen naaien zonder problemen. Op mijn blog kan je misschien eens kijken wat enkele van mijn naaipogingen opgeleverd hebben :-).

128 zei

Ik wil me ook wel eens wagen aan zo'n patroontje. Heb al heel wat naai-ervaring maar inheb nog nooit een knuffel gemaakt ;)

CarlaK.be zei

Ik zie dat wel zitten.
Ik vind mezelf een gevorderde autodidact.
Super dat er een tweede boek volgt !

Khadetjes zei

Wow dames! Ik ben nog niet bekomen van het eerste boek en jullie zijn achter de schermen al druk bezig aan een opvolger! Mocht ik op de een of andere manier een steentje kunnen bijdragen, count me in!
Autodidact tot in de kist met een grenzeloos enthousiasme ;) Of zoiets ;)

onsmie zei

dat zie ik wel zitten. Ik zit een jaartje op naailes, maak al eens een kleedje uit SVDH, en ben al lang aan het denken dat ik eens een knuffel wil maken. Je eerste boek heeft een schoon plaatsje op het boekenrek :-)

Ladybug & Co zei

Wat een super nieuws!! Jaa ik doe graag mee!!!!

mANdarien zei

Super ! Natuurlijk wil ik met heel veel plezier jullie tester worden … Altijd in de mood om knuffels te naaien !

evelyne zei

ik wil heel graag een patroontje testen , ik ben 43 jaar en ik naai al een hele poes ..... ik naai toch al zo'n 20 jaar .... de ene periode al wat meer dan de andere ...en de ene keer al wat moeilijker dan de andere keer ..... ik studeer nu verpleegkunde en tussen het studeren in , is naaien een ontspannende doch zeer noodzakelijke bezigheid

miekeai zei

Aha , dat lijkt hier wel een toevalstreffer ?
Ik naai al meer dan 10 jaar , maar mijn eerste knuffel moet nog ´geboren worden´ .
En een week geleden kreeg ik dus de vraag of ik tegen eind november een knuffel kan naaien voor een vriendin die dan zal bevallen van haar eerste .
Ondanks mijn ervaring , toch wat koudwatervrees om aan een echte knuffel te beginnen . Maar dit lijkt me een stok achter de deur :) Ben benieuwd !

Karen. zei

Via facebook vond ik jullie leuke oproep, maar tussen de 88 reacties verdwaal ik een beetje... Dus doe ik 'm graag nog een keer! Ik naai vooral 'draagbare dingen voor mezelf' en waagde me ook al eens aan een pennenzak en een tas. Een levende knuffel kwam nog niet onder mijn naaimachine uit.. en nu met een metekindje, kan dat wel goed van pas komen! Dus, met een volle 'JA!' en veel zin, geef ik me graag op als uit-test-ster. Veel succes met jullie nieuwe boek :) Liefs!

Anmie zei

Met 3 kleine meisjes in huis wordt hier nogal wat afgeknuffeld... Dus ja, ik wil graag zo'n patroontje uittesten ! Ik naai 2 jaar, dus niet,zo ervaren :-( Ik hoop met veel te oefenen het ooit ervaren te worden :-)

Sandra Stoft zei

Oh ik zou ook heel graag eens een patroontje van jullie willen testen.
Mijn naainiveau is gemiddeld (denk ik, ik naai nu al ongeveer 2 jaar zonder naailessen).

En ik ben heel blij dat er een 2e boek komt!

Unknown zei

Leuk! Ik heb me kandidaat gesteld bij Ingesnuffel. Mocht ik gekozen worden, zou het voor mij de eerste keer zijn dat ik een patroon test, spannend :-)

Unknown zei

Ik volgde vroeger een basiscursus naaien, maar intussen staat de machine al 2 jaar stil. Ik wil graag terug beginnen en een knuffel voor de zoon lijkt me ideaal !

C zei

Leuk,leuk,leuk!!! Ik naai inmiddels 2,5 jaar veelal knuffeltjes en kraamkadootjes. Ik heb jullie eerste boek ook, staan echt hele leuke dingen in.
Dus ik bied me graag aan als tester.

Groetjes Corine
PS: Email:aliceinsewingland81@gmail.com

CreAnka zei

Zoveel reacties op FB, ongelooflijk :) maar wie wil er nu niet een tester van jullie boek worden?
Fan vanaf het eerste uur, zijn er al verscheidende knuffels gepasseerd,
met zelfs hier en daar een 'aanpassing', bijvoorbeeld dat ik van het patroon van de beer een leeuw heb gemaakt,
ze zijn zo gemakkelijk uitgelegd en goed te volgen,
ik ben enorm benieuwd naar boek nr 2 :)

Grtjs

Guy en Dina zei

Wat is het lang geleden dat ik bijgelezen heb ;-) Veel succes!!! Grappig om onze 'reisvis' van jou vanboven op je blog te zien... Fijn weekend! Dina

Karla zei

Wie wil dit nu niet? Ik natuurlijk ook! Knuffelnaainiveau ongeveer één geboortecadeau en twee poppen, een beetje dus.

Majane zei

Natuurlijk wil ik testen, maar er zijn best al veel kandidaten. Laat maar weten als ik kan helpen.

Sheena zei

Ik stel mij graag kandidaat , in oktober ben ik de hele maand thuis dus ik heb er tijd voor. Ik beschouw mijzelf wel maar als beginnende naaister dus ik stel mij vooral kandidaat voor de makkelijkste projecten ;-)

Flaflinko zei

Ik zou graag meetesten. Ik beschouw mezelf ergens halfweg tussen beginner en gevorderde. Wel volledig autodidact.

Steek - eltje zei

Ik zou ook dolgraag een patroontje uittesten. Jullie andere boek heeft hier heel veel knuffels van onder de naaimachine laten rollen en knuffels kan je nooit genoeg hebben ;).
Ik ben geen beginner meer, maar ook nog geen gevorderde. Een tussenmaatje dus :).
Jullie andere knuffeltjes die ik gemaakt heb, kan je bekijken op: http://steekeltje.blogspot.be

Unknown zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Unknown zei

Mijn zus en ik zijn best creatief aangelegd al moet ik het zelf neerschrijven :-)

Haar verrassen met een patroontje om uit te proberen, ze zou het super leuk vinden.

Groetjes GEMSTERTJE

Jos van KloskaCreAtief! zei

Wat spannend!

Unknown zei

Dat zou ik wel leuk vinden! Ik heb een paar jaar naaiervaring, ben redelijk creatief en heb een redelijk ruimtelijk inzicht. Dat levert een hoop leuke, maar ook enkele mislukte projecten op. Ik ben benieuwd naar de nieuwe patronen.

Groetjes, Karin

sterrenstof by Katrien zei

Super, ik zou dolgraag ook testen ! Ik heb drie volle jaren naailes achter de rug, ook de poppen van Tante Hilde stonden al op het naaiprogramma ... Ik heb geen blog, wel een instagram-account (sterrenstofbykatrien)met foto's van mijn (ondermeer) mijn naaisels voor mezelf en mijn drie meiden :-)

Unknown zei

Hier zouden we ook graag wel eens een nieuwe knuffel testen feest in knutselbos komt hier steevast uit de kast bij een nieuwe baby in de omgeving .(enkele jaren ervaring )

Unknown zei

Ik wil ook graag testen! Ik heb een drietal jaar ervaring...

Wat ik al maakte kan je vinden op mijn blog: www.homemadebysarah.be!

Karin zei

Hoi,ik ben ongeveer 5 jaar actief bezig met de naaimachine. Soms kleding voor mezelf en vaak speelgoed/ kraamcadeaus voor familie en vrienden. Omdat ik veel patronen onduidelijk, onvolledig of niet naar mijn smaak vind, werk ik meestal niet met een patroon, maar teken ik mijn eigen idee uit. Tja, kritische en zelfstandige denker. Mogelijk geschikt voor je plan?

Unknown zei

Misschien te laat , maar als fanatiek knuffels naaien, haken en breien zou ik ook graag mee doen om de patronen te testen. Ik ben coupeuse , maar ben op dit moment alleen bezig met knuffeldieren maken. Succes met jullie boek en ik hoop gauw wat te horen. Groetjes Jose

Margot zei

Testen? Mhja why not! Ik beschrijf mezelf als 'ik doe maar wat' en ben autodidact met de mama en oma als hulplijn! Drie testers-in-een zo je wil.

c'est saar!! zei

Hoi hoi,

Ik kom je graag vertellen dat ik je genomineerd heb voor de sunshine blogster award.
Voel je vrij om er op te reageren maar weet gewoon dat ik aan jou denk als ik aan blogs denk ;)
http://sarahfrans.blogspot.be/2014/10/you-are-my-sunshine.html

groetjes sarah

Unknown zei

het lijkt me leuk om een keer een patroon te testen. Ik ben niet echt ervaren, maar ik ben wel creatief. Ik haak vooral knuffels. Voor sinterklaas of carnaval heb ik wel eens wat projectjes op het naaimachine gemaakt maar nog veel meer nog niet.
In ieder geval veel succes met jullie nieuwe projecten

groetjes Marie Jose

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...