dinsdag 8 februari 2011

100 dagen

Voor de honderdagen neemt de klas van ons zusje een clipje op van Candyman. De vraag kwam of mama niet even een rokske voor het clipje kon maken. Ik dook in mijn stofjes en haalde er twee maal gekregen lapjes uit, tinten blauw.
Aan dat snel eventjes een rokje maken had ik mij mispakt, ik heb het in sneltempo moeten afwerken.
En wat hebben we geleerd?
Punt 1, dat het eigelijk een leuk model is om eens een echt rokje te maken.
Punt 2 als ze zich gaat amuseren met de 100 dagen dat ze zich gerust kan laten gaan, want het rokje kost buiten het ritsje van een halve euro niks.
Punt 3 dat zo een rokske meer tijd kost dan ik dacht, ik werkte met een sierstiskel op de panden en zoom.
Punt 4, ik had best wel een betere foto kunnen nemen, mischien overdag met daglicht.
Morgen is ze al weg met het rokske voor het clipje en wie weet hoe het er uit ziet na de 100 dagen, maar geen erg want dat was de bedoeling.

6 opmerkingen:

R!TS zei

En iedere keer maak je er toch iets mooi van !
Super

Lies: zei

Mooi zeg, wens haar veel plezier op haar 100 dagen!
Ik heb er ook alweer een geslaagde 100-dagendag achter de rug met mn leerlingen!

Katrientje vanalles zei

binnenkort misschien een betere foto? Maar het model is geweldig. Ik zie het graag. super.
Katrientje

Marina zei

@Lies, fijn zeg, jij mag alle jaren 100 dagen vieren, ik ben nu wel nieuwsgierig wat je geeft. Heel aangenaam als leerkrachten meewerken om van die honderd dagen iets mooi te maken!

Esther zei

Leuke rokje, laat je hem na de 100 dagen nog even aan ons zijn, Groetjes Esther.

Eva zei

o yeah candyman of beter candymooi !!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...