zondag 13 februari 2011

Mijn valentijntje


Na een verwenbadje had manlief mij verrast met dit. Een hart van kaarsjes, een lekker glaasje, en een nieuw mobieltje, gewoon omdat ik daar heel erg aan toe was(aan het mobieltje dan ;0)).


En krokusjes uit de tuin, Heel eenvoudig, simpel en mooi.
(De krokusjes drijven in een kommetje met water)

En een kaartje, ik geef het toe hij is de meest romantische van ons twee, heerlijk na 23 jaar.

Hij ziet er stoer uit, maar eigelijk is het een grote knuffelbeer!
Aan iedereen een heel fijne valentijn!!!

7 opmerkingen:

Rosa Rood zei

Zo..mooi hoor!..Misschien moet ik deze post ook maar even laten zien *lach*
Fijne avond!

Vera zei

Wat heerlijk dat je man je even lekker verrast en verwend!
Ik hoef je al eigenlijk geen fijne Valentijnsdag meer te wensen ;)

Liefs,
Vera

Moois van mie zei

oooh wat lief !!

Geniet van elkaar!

En wat een mooie krokusjes, zo heb ik ze precies nog niet gezien.

Esther zei

Wat lief, jou Valentijnsdag kan niet meer stuk, je krokusjes zijn erg mooi, fijne week Groetjes Esther,

Katrientje vanalles zei

wat gezellig

Unknown zei

Oh, wat romantisch!!! Ik zal dit eens aan mijn manlief laten zien ;-) Dank je wel voor je lieve berichtje op mijn blog!! liefs, Nancy

Dietlinde zei

ooooo zooo lieffff smelt smelt !!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...