donderdag 27 januari 2011

Voornaam persoon

Hij is jarig vandaag, de jongste, en dus is hij voor een dag een voornaam persoon, maar we laten ook het verjaardagsbezoek zich wat voornaam voelen, vlinderkind maakte in plaats van naamkaartjes, sleutelhangers op naam.
De tafel wordt zwart, wit met een toetsje groen.

Toen hij klein was vroeg hij me welk hersentje hij ging bijkrijgen met zijn verjaardag. Toen ik hem verontwaardigd aankeek zei hij, ik heb al twee voetbalhersentjes, twee rekenhersentjes, een zanghersentje, zou ik dan nu een zwemhersentje krijgen?
Die kinderlogica is grappig en eigelijk heeft hij gelijk, hij wordt met elke leeftijd wat wijzer.


5 opmerkingen:

Esther zei

Gefeliciteerd met jullie jongste. Wat een sleutelhangers heeft je vlinderkind gemaakt, fijne avond Groetjes Esther.

Katrientje vanalles zei

Wat leuk om een Kreatieve dochter te hebben.
En een gelukkige verjaardag aan de jongste

.tonBouton. zei

Heel voorname voornamen (ik had de titel eerst anders gelezen) :)
Wat fijn, zo'n creativiteit in je gezin!

Emma en Mona zei

Dat zal een stijlvolle tafel zijn! Hoera voor het vlinderkind!

Marina zei

@tonBouton; ik hou wel van woordspellingen, het was dus inderdaad de bedoeling dat je het op verschillende manieren kon interpreteren ;0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...