zondag 10 juli 2011

Mijn vakantiegevoel van deze week


Ik ben nog aan het werk en toch voel je de vakantie, ruik je ze en kan je genieten van de kleine dingen heel dichtbij.

De jongens trakteerden mij op een boeket uit de tuin


en versgeperst appelsiensap

...met een suikerrandje

We namen de veerpont


En genoten van een heerlijke wandeling, de zon liet het afweten, maar het was over en aangenaam van temperatuur, ideaal wandelweer voor de hond die niets liever doet.

En kijk de wilde bramen zijn er al, veel vroeger dan anders en lekker zoet, deze struik was in een vlierbessenstruik verweven, ik kijk altijd of de bessen veilig van de grond hangen , stel je voor dat er een hond zijn plasje tegen deed.
Ja ik ben nogal vies gevallen en daar let ik dus op


Veldbloemen en insecten.
Tussendoor een terrasje doen met een zeer hondvriendelijke uitbater en een verzorgde en goedlachse bediening.
Alles dichtbij voor een zalig vakantiegevoel en ondertussen is de zon van de partij :0)

7 opmerkingen:

Esther zei

Wat een prachtige foto's, lekker zomers Groetjes Esther.

Katja (@Yane) zei

Dat is genieten... Groot gelijk!

Rosa Rood zei

Ja heerlijk dit lichte voor-vakantiegevoel...had ik vandaag ook..maar niet in de natuur zoals jij..maar in de boekenwinkel ;o)
Fijne week!
Liefs,
Maren

Marina zei

@Rosa rood; de boekenwinkel kan mij ook bekoren, en naar horen vertellen zijn er in Amsterdam fantastische boekenwinkels!

Katrientje vanalles zei

Dat ziet er rustig genieten uit.

Kelly - Ma vie en vert zei

Oooh, versgeperst appelsiensap! Wat een verwennerij!

lheurebleue zei

leve de zomer!
en wat een schitterende foto van dat appelsiensap met suikerrandje!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...