vrijdag 23 september 2011

De eerst keer gewerkt met suikerpasta


Ik weet het iedere suikerpastakoningin ligt nu in een deuk

Het is het gebaar dat telt. Ik heb een vriendin die een echt taartwonder is.
Ha, daar moet je eens iets voor proberen maken met spul waar je het begin nog het einde van kent.

De enige zekerheid die ik had was dat ons meisje graag zilver ziet en van sterren houd;
ik denk niet dat ik er mij nog aan ga wagen, met deze wil ik wel even toosten op de bijna bruid!
Geniet van de komende weken
En heel veel liefs, xxx

9 opmerkingen:

Katja (@Yane) zei

De eerste keer? Amai, ze zijn heel mooi!
Die vierkante vormpjes maken het geheel speciaal en ze glanzen zo mooi. Zijn het biscuits of cakejes?

Marina zei

@Katja; biscuits met slagroom en frambozen binnenin en onder de laag rolfondant, citroenbotercrème.

elisanna zei

Ik vind ze heel mooi hoor, zo helemaal in het wit met een sprankeltje zilver!

lheurebleue zei

bijna bruid???? leg uit!
ik ben over het algemeen al snel tevreden. over deze mooie taarten zou ik heel tevreden zijn! ze zien er superfeestelijk uit!

Carolien zei

Ik vond ze er al lekker uitzien maar toen je aan Katja vertelde wat er in zit... *kwijl* ! :)

Katja (@Yane) zei

Ohhhhhh, jammie! Klinkt over-heerlijk!

Unknown zei

Daar zou ik echt niet ontevreden over zijn hoor! Ik dacht meteen aan bruidsgebak, lief!

Marina zei

@lheurebleue; we hebben gisterenavond de vrijgezellenavond gevierd van een vriendin( die binnen 3 weken trouwt), de bedoeling was om haar een hele avond te verwennen met voorwerpen die iets vertelden over haar als fijne pesoonlijkheid die ze is,vandaar ook de taartjes met liefde gemaakt(normaal maakt zij ze altijd voor ons) :0)

Katrientje vanalles zei

ze zijn heel erg mooi hoor. En de eerste keer? dat zie je niet ze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...