zaterdag 7 juli 2012

Tjilperdetjilp hoera

Van mij voor jou
Dat is wel een heel toepasselijke naam voor het blog van Kathy.
Kathy bood het kaartje aan aan iemand die binnenkort jarig is (was begin juli)
Ik reageerde op haar oproep voor ons zusje die gisteren 19 werd.
Het kaartje kwam keurig op tijd is  echt superlief!
Kathy wat heb je er tijd ingestoken en alles met zoveel zorg samengesteld, super!
Dank je wel :0)

En bij verjaren hoort taart, de lievelingstaart

En bloemen,...en lieve cadeautjes en feest en heel graag zien, en circus, en dromen en loslaten, en er voor gaan,...
samen met familie en vrienden.
Gefeliciteerd zusje!



7 opmerkingen:

lheurebleue zei

gefeliciteerd!
het was vast een warme (figuurlijk dan) verjaardag!
19: het leven ligt uitnodigend voor je. ik wens 'ons zusje' een mooi levensjaar!

Een huis in de straat zei

Proficiat! Mijn broer werd vandaag 19. :)
Dat kaartje is heel mooi, leuk om zo'n kaartjes te krijgen.

Sweet Sienna Hope zei

Een dikke proficiat voor zusje. Heerlijke aarbeientaart, heb er vandaag ook ééntje gemaakt, jamie jamie.

Villa Speelmama zei

Tof, zo'n mooie verwennerij! Gelukkige verjaardag aan je zus en smakelijk met die heerlijke aardbeientaart!

Marina zei

@villa speelmama; ons zusje is mijn dochter :-), ze komt tussen twee jongens in, en één van haar koosnaampjes is "ons zusje"

Miek zei

Ziet er lekker vrolijk uit...en gefeliciteerd!

Miss Creatuurtje zei

Een hele gelukkige verjaardag voor je meid! Die lekkere taart maakt er in elk geval al een feest van en met een mama als jij, zal het zeker een superdag geweest zijn!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...