maandag 1 november 2010

Blog in de kijker

Deze dame zet regelmatig een blog in de kijker, en omdat ik er graag zelf eens langs ga wil ik haar eens in de kijker zetten.
Ze heeft een inspirerend blog, maakt heel mooie dingen, schrijft over het leven, kookt, naait en maakt mooie juwelen, is natuurliefhebber en zoveel meer. Ze heeft de gave om dit alles weer te geven in prachtige foto's.
Mijn intresse in haar juweeltjes was groot en van het een kwam het ander.Na wat mailen ben ik nu de gelukkige eigenaar van deze armband en oorebelletjes, speciaal gekozen voor vlinderkind.
Alles werd me vlotjes toegezonden in een leuk zelfgemaakt zakje met als extra een lief kaartje en een zelfgehaakt bloemetje waar ik een brochke van maakte. Dat is nu leuk aan bloggen van het één komt het ander.
Dank je wel moois van 'me'

3 opmerkingen:

Moois van mie zei

hé ! da's lief ! Dank je ! XXX!!!

Katrientje vanalles zei

ja, leuke blog, ik volg vanaf nu ook

Esther zei

Ik heb ook even op haar blog gekeken, erg leuk.
Groetjes Esther.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...