zondag 16 september 2012

Het recycleerfeestje gaat beginnen

Ik recyKleer
Joepie, tromgeroffel!!!
Het recykleerfeestje gaat beginnen!!!
'ik recykleer' is een fantastisch initiatief van Boomie
Dit jaar gaat de tweede editie van start van 17 september tot 30 september
recykleren wordt gedurende 14 dagen extra in de kijker gezet met tal van gastbloggers en heel veel ideeën
En wie vorig jaar nog niet overtuigd was, gewoon 14 dagen meedoen en voor je het weet heb je de smaak te pakken en recykleer je met plezier een heel jaar lang en bekijk je ieder afgedankt kledingstuk met plezier een tweede maal.
bij feest horen taartjes,
zet je even mee aan tafel en geniet

En bij feest hoeren slingers, ik verzamelde gedurende een jaar mijn restjes, knipte er halve maantjes van en laat die gewoon samen komen, als ik een feestje heb of je wil iemand in de slingers zetten, kan je de restjes matchen zoals je graag wil.
Ik haal de halve maantjes uit lapjes van 9 op 14 cm

Mijn restjeszak lijkt op deze manier een heel stuk aantrekkelijker.
Laat jullie gaan en geniet van de uitdaging!
'ik recykleer'

16 opmerkingen:

atelier077 zei

Heel leuk en feestelijk!

Een huis in de straat zei

Ik ben benieuwd wat er gerecykleerd zal worden.
Goed idee van die restjes.

Pluisje zei

Hmm die taartjes, ze doen mij watertanden :)

Els04 zei

Mooi mooi mooi, zo vrolijk!

vee zei

ik heb efkes geen tijd om mee te doen (ja dedees moet gaan werken weer gewoon worden) maar ik ga het wel allemaal goed volgen! die vlagskes zijn al ferm tof! en zo'n restjes heb ik ook wel!

Katja (@Yane) zei

Wat een vrolijke cupcakes en de vlaggetjes passen er helemaal bij! Mooi!

Anoniem zei

Leuk!

Kris zei

ooh leuk! Het is er weer. Ik had er nog niet over gehoord. Ik ga denk maar eens wat doorklikken. Want ik heb mezelf op een nieuwe winterjas getrakteerd en nu vind ik dat die oude nog best in de re-cycle mag :) fijne dag!

Poesie Oh Hi! zei

Wat een lekkere cupcakes :) Ben benieuwd wat iedereen gaat recykleren!

Effie zei

Ik doe ook weer mee! Wat een superidee van die vlaggetjes. Ga ik ook doen!

Jeanine zei

Mooie vlaggetjes! Ben benieuwt wat iedereen gaat recycleren? Ik kijk effe de kat uit de boom...

Groetjes,
Jeanine

Maaks-Els zei

Leuk!! Ik heb nog 2 jurkjes liggen die ik wil omtoveren in rokjes, misschien lukt het me tijdens het recycleren!

Miss Creatuurtje zei

Button alvast op mijn blog gezet, ik heb al vanalles liggen, kga er eens mijn werk van maken. Tof idee die restjes zo bij elkaar sparen, kzou dat best ook doen :-) Mijn doos barst open met al die restjes

Miek zei

Hele leuke slinger en die cupcakes.....yuuuuuuuuummmie!!!!!

Katrientje vanalles zei

hiervoor is er nu geen tijd... maar ik kijk graag naar je resultaten.

Lorecreatief zei

Oh die slinger is leuk! Goed idee, heb ik ook nog: superveel restjes :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...