donderdag 2 juni 2011

Een snorrende week ( voor snorrende papa's)

Bij deze dame en haar "vree masjien" mochten we ideetjes aanbrengen om te maken met haar Dymo.
(De tekening en labeltjes zijn van haar hand)
Ik had vaderdag in mijn hoofd en de tekst " het zit snor tussen ons"
Zowel mijn vader als mijn echtgenoot zijn vaders zoals ik alle kinderen een vader wens;
toegewijd, liefdevol, en alles doen ze voor hun kids,
nee dat zit echt wel snor ;0)

.tonBouton. en ik hebben elkaars pad gekruist door de secret santa, en ik was in de wolken met het ontdekken van haar leuke veelzijdige blog. Zij is als geen ander goed met complimentjes.
Ik mocht haar lieve medewerking voor mijn "snorre-snode" plan ( haar woorden) zomaar ondervinden.
Ge zijt nen schat .tonBouton.
Zij is net als ik een snorrenfan ( en  nog heel wat andere bloggers)
Dus hier komt ie ter ere van vaderdag.
de snorrende week!

4 opmerkingen:

.tonBouton. zei

O, heerlijk! Ik ben heel curieus naar het eindresultaat, én de reactie van je kerels!

Marina zei

@ Ik heb mijn papa al verwend met de snorkoekjes en die vond dat heel leuk, heb jij dat nog een dymo vroeg hij, niet dus maar wel leuke volgers ;-)

Katrientje vanalles zei

kei tof idee.

Margriet Tournier zei

Jeetje wat een boel snorren ben ik tegengekomen. Leuk hoor. Je man kan niet zeggen dat jij je snor hebt gedrukt voor vaderdag!
(-;

Groetjes,
Margriet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...