maandag 27 juni 2011

Twee sterren voor een knuffel

We wachten heel wat af in ons leven, wachten in de file, wachten op vrienden, wachten op de trein, wachten bij de dokter,...wachten. Iedereen wacht wel eens tot vervelens toe.
Dat vervelen is nu net mijn ding niet, wachten eigenlijk ook niet, maar daar kan je niet altijd onderuit;
Tegen dat vervelen heb ik altijd een klein schrijfboekje bij, en daar schets ik in, zoals deze knuffel.
Hij is een beetje anders uitgevallen dan mijn schets, ik zou hem nog eens willen overdoen met kleine en meer puntjes op zijn hoofd. Wat deze knuffel en die van mijn schets wel gemeen hebben is dat ze  vrolijk ogen.
Toch maar eens opnieuw beginnen en kijken wat dat geeft met een ander kapsel :0)

5 opmerkingen:

Aritha Vermeulen zei

Hij is leuk!

Esther zei

PRACHTIG. Groetjes Esther.

Katrientje vanalles zei

ik vind deze grappig. hihi

Vietje zei

ik vind hem/haar mooooooiii en wou dat ik ook zo'n talent had!

Pluisje zei

deze is echt de max!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...