woensdag 15 juni 2011

Indianentooi

In de laatste knippie(juni/juli 2011) stond een indianentooi uit papier.
Ik vond hem direct mooi alleen had ik de bedenking; jongens en papier ?
Uit ervaring weet ik dat dat niet lang leeft en dan is het zonde van al dat werk.

Dus maakte ik mijn eigen versie in stof.
Hij is bedoeld voor een vierjarige, door de rekker past hij groot en klein.
Met dank aan mijn jongste om paspop te willen zijn :0)
En wat heeft zo een indiaan nog nodig, een indianenpakje misschien.

8 opmerkingen:

Rosa Rood zei

Ja..een indiaanpakje..en een paard of course ;o)
Super Indiaan trouwens je jongste :O)
Fijne avond!
Liefs,
Maren

elisanna zei

Hij is supermooi geworden! Ik had het ook gezien in de knippie, en maakte er net dezelfde bedenking bij als jij. Ik vind deze stoffenversie dan ook zoveel mooier!

Esther zei

Leuk en wat een mooie foto's Groetjes Esther.

lheurebleue zei

nog even en hij wil een squaw ...

Marina zei

@Rosa rood; een paard ;O) ( het zal dan wel een stokpaard worden)
@Lheuurebleue; een squaw!? O en het gaat al zo snel ;0)

Kelly - Ma vie en vert zei

ooooh, zo leuk zeg!

Katrientje vanalles zei

tof zeg. dat kan zeker jaren meegaan dan.

Petits Pirates zei

oh, oh... weer iets te doen vrees ik!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...