vrijdag 24 juni 2011

Lievelingsgebak


Ha ha, als kind luste ik enkel schuimpjes en alle afgeleiden daarvan, dus ook
merveilleux

En dan heb je vrienden die je door en door kennen en je dat speciaal voor je verjaardag maken,
ongelooflijk lief toch. De oudste vroeg of het moeilijk was; "nee helemaal niet" zei de lieve vriendin :0)
We aten ze met smaak op, en ik vergat er een fotoke van te nemen

Dat niet moeilijk en mama's lievelingsgebak had de oudste in zijn oren geknoopt

En als kers op de taart...

..heeft hij dank zij  de positieve aanmoediging van een bakwonder ( echt waar, ik heb een bakwonder in mijn vriendenkring, ha ha en ondertussen lust ik al meer gebak dan vroeger), speciaal voor mij
deze heerlijke merveilleux of schuimgebakjes gemaakt.

6 opmerkingen:

Aritha Vermeulen zei

O, wat ziet dat er lekker en vrolijk uit!

Esther zei

Hmmmmm heerlijk zeg, fijn weekend groetjes Esther.

Katja (@Yane) zei

Hmmm... het water komt mij al in de mond!

lheurebleue zei

de foto's zijn mooi maar schuimpjes zijn niet 'mijn ding' ...
geniet ervan!

Katrientje vanalles zei

gelukkige verjaardag, en mmmm. ziet er lekker uit, maar ik ken het niet. :-(

Kom thuis in ons huis! zei

mmm lekker!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...