woensdag 22 juni 2011

Voor een klein platvoetindiaantje

Het indianenvestje, hier nam ik het patroon van een sweater dat ik zelf volledig aangepast heb, voor verkleedkleren is het belangrijk dat het makkelijk aan en uit kan, dit pakje is voor een 4 jarig platvoetje

het indianenbroekje, is het patroon van een gewoon broekje dat ik eveneens aanpaste, rekker erin en aan de zijkanten twee stroken fleece die je nadien inknipt

Op de onderkant van het pakje stikte ik een zigzagstrook

Jammer dat ik hier geen levende paspoppen meer heb, hopelijk geeft mijn wasdraad ook een beetje de sfeer weer.

11 opmerkingen:

elisanna zei

Leuk gedaan!

Katrientje vanalles zei

Je blijft het doen zeg. Die knappe dingen.

Esther zei

Wauw super gemakt. Groetjes Esther

Marina zei

@Katrientje vanalles; hier thuis noemen ze dat de mama amuseert zich ;0)

100%HEPPIE zei

Marina is op dreef punt blogspot punt com !

Aritha Vermeulen zei

Leuk zeg! Je kunt er wel een handeltje van maken.

vervlogen dagen zei

Wat een leuks heb je weer gemaakt! Dank voor je leuke reacties op ons Barcelona-tripje. Ik wens jullie veel plezier. Wij vonden Casa Mila en de Sagrada Famiglia het hoogtepunt. Zelf was ik ook graag naar het Picasso museum met veel vroeg werk van de kunstenaar gegaan, maar hier had mijn 12-jarige reisgenoot wat minder oren naar. Tip om lekker te eten en een terras te pakken is de wijk Born.

Moois van mie zei

ugh !

lheurebleue zei

nu maar wachten tot ik een kleinzoon krijg ....

zuiderzon zei

mijn kinderen zijn volwassen maar ik heb vroeger ook zo'n indianenpakken gemaakt van oude t-shirts en een oud joggingpak

Marina zei

@ zuiderzon, mijn kinderen zijn er ook al te groot voor, het is voor een klein indiaantje van vrienden :0)
Ik gebruikte een oud laken en restjes fleece.
Altijd leuk hergebruik.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...